סקר דגני • 'יש עתיד' ובנט מזנקים, יהדות התורה 11 מנדטים

    לפי הסקר יאיר לפיד מרסק את המחנה הציוני ומזנק ל-22 מנדטים לעומת 8 למחנה הציוני. כמו"כ, דגני שאל בסקר האם על יצחק הרצוג להצטרף לממשלת נתניהו, 15% השיבו כן, 52% היו נגד.
    איתי גדסי 3 Comment on סקר דגני • 'יש עתיד' ובנט מזנקים, יהדות התורה 11 מנדטים

    סקר של מכון גיאוקרטוגרפיה מציג תמונת מנדטים שונה בהרבה מהמצב הנוכחי כיום • יש עתיד מזנקת, המחנה הציוני מתרסקת ויהדות התורה מקבלת 11 מנדטים • פרופ' אבי דגני: "הזינוק של יהדות התורה מגיע מחילונים"

    לפי הסקר יאיר לפיד מרסק את המחנה הציוני ומזנק ל-22 מנדטים לעומת 8 למחנה הציוני. כמו"כ, דגני שאל בסקר האם על יצחק הרצוג להצטרף לממשלת נתניהו, 15% השיבו כן, 52% היו נגד.
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

     

    סקר של מכון גיאוקרטוגרפיה בניהולו של פרופ' אבי דגני שנערך ביום חמישי האחרון ופורסם הבוקר (ראשון) בגל"צ, מציג תמונת מנדטים שונה בהרבה מהמצב הנוכחי כיום.

    תוצאות הסקר לו הבחירות היו מתקיימים היום, יש עתיד מזנקת: – 22 מנדטים, המחנה הציוני: בהתרסקות – 8 מנדטים, הליכוד: 25 מנדטים, הבית היהודי מזנקת: 16, ישראל ביתנו: 7, כולנו: 6, יהדות התורה: 11, מרץ: 5, ש"ס: 7, הרשימה המשותפת: 13.

    לפי דברי פרופ' אבי דגני, הזינוק של יהדות התורה מגיע מחילונים. רק 53% מהקולות, מגיעים מחרדים, והשאר מהציבור הכללי.

    ש"ס אליבא דדגני חוזרת לשמור על כוחה, לאחר שבסקר הקודם קיבלה 4 מנדטים, מול 12 ליהדות התורה.

    לפי הסקר יאיר לפיד מרסק את המחנה הציוני ומזנק ל-22 מנדטים לעומת 8 למחנה הציוני. כמו"כ, דגני שאל בסקר האם על יצחק הרצוג להצטרף לממשלת נתניהו, 15% השיבו כן, 52% היו נגד.

    63% מהציבור אמרו שאין צורך ללכת לבחירות כעת, למרות המתח בין בנט לנתניהו.

    דגני סקר גם את האפשרויות להחליף את נתניהו בראשות הממשלה: 26% מהנסקרים השיבו כי אין מחליף לביבי נתניהו. נפתלי בנט 15%, יאיר לפיד 12%, כחלון 7% בוגי 7%.



    3 תגובות

    מיין תגובות